הבלוג שלי
מיומנה של אמא (שגם ברילוקיישן)
ככל שהשנים חולפות ואני חושבת על זה…
העיסוק שלי, ייעוץ משפחתי והנחיית הורים, הוא בראש ובראשונה הדוגמה האישית מהחיים הפרטיים שלי.
בבלוג הזה אני חושפת את כל הנימים של רגשות, פחדים ורגעים מיוחדים שמקפלים בתוכם כל כך הרבה סיטואציות, תגובות ופרשנויות שלי כאמא.
זו לא חוכמה לעמוד באיזה מגדל השן ולהרצות על איך להיות הורה טוב!
לכן אני כותבת פה מהלב כדי שתדעו שכמוני כמוכם, בסירת ההורות, שטים עם הגוזלים שלנו בנהר של זכרונות וחיי משפחה אמיתיים עם מערכות יחסים לכל החיים.
קריאה נעימה!

הדיסונס בין שקט פנימי מוחלט לבין הסערה והגעגוע לארץ הוא לא סביר
עברה שנה בדיוק מאז הביקור שלנו בארץ, שנה שנראת חיים אחרים, לפני שנה אחרי השתחרר מהסיוט שהיה לו פה- כלא תאילנדי, ה7.10 קרה ואיתו ההשפעות

בכל מקום תמיד אמרו לי שלא אצליח- חוץ ממישהו אחד שהאמין בי תמיד ומישהי אחת שאהבה אותי ללא תנאי
מכירים את המשפט: מספיק מבוגר אחד שיאמין בך, אני זכיתי בשניים. אני מודה על שני האנשים האלו, למרות הגנטיקה הלא משהו שלי וכל חווית הילדות שלי סביב העצמי שלי האנשים האלו גרמו לי להיות החן של היום ואולי של כל השנים.

יש לזה שם, דכאון אחרי לידה- של גברים, יש לזה תרופה?
מי שמכיר אותנו, ועוקב אחרי בשנים האחרונות יודע את זה, אני מדברת על זה הרבה. יותם אהוב ליבי, החצי השני שלי עם דכאון . כן, יש דבר כזה, ולא רואים את זה על אנשים. יש כאלו שזה ברמה גבוהה שאי אפשר לצאת מהמיטה ויש כאלו שזה פוגע בתפקוד אחר ביום. בכל מקרה, זה קיים ונוכח. ואני כותבת את הבלוג הזה לכל אלו שמתמודדים עם זה.

למה עשיתי להם את זה, היה להם יותר טוב שם…
למרות שאני יודעת שזה הדבר הנכון בכל קושי שלהם עולות לי דמעות בעיניים למה הם צריכים את זה, למה עשיתי להם את זה שוב.. ואז אני מבינה מה חשוב באמת.

וידאוקסט- האם אני מצטערת שיצאתי לרילוקשיין?
טלי ואני דיברנו הפעם על האם אנחנו מצטערות שיצאנו לרילוקשיין

יצאתי מקופנגן עם תחושת כשלון
אנחנו כבר שבועיים בבית החדש שלנו. אנחנו מסתגלים, הילדים נכנסו לבית ספר, אוריקי לגן. הקהילה מחבקת ושואלת אם אנחנו צריכים עזרה ואפילו הייתי בבית חולים עם אורי לבד, אז למה תחושת הכשלון מהפרידה מקופנגן לא עוזבת אותי ומה למדתי מזה?